hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|احداث هتل‌ بیمارستان با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال

قم|احداث هتل‌ بیمارستان با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از احداث هتل‌بیمارستان با سرمایه‌گذاری 1500 میلیارد ریالی در بلوار پیامبر اعظم خبر داد.



به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،محمدرضا معرفت با اشاره به فعالیت‌هایی که طی سال‌های اخیر در حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم صورت گرفته است اظهار کرد: یکی از مباحثی که جزو اولویت‌های مدیریت شهری بوده تقویت بحث گردشگری در قم و زیرساخت‌های این حوزه بوده است.
وی با بیان اینکه با حمایت شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر تسهیلات ویژه‌ای برای سرمایه گذاران در این شهر پیش‌بینی شده است تصریح کرد: در همین راستا با مصوبه شورای اسلامی شهر مقرر شد تخفیفات و بخشودگی‌های ویژه برای سرمایه‌گذاران در قم خصوصا در حوزه هتل‌سازی پیش‌بینی شود.
قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشارکت در احداث هتل بیمارستان و مجتمع تجاری اداری در بلوک NE31 بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: حجم سرمایه گذاری این پروژه بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.
وی با تاکید بر اینکه این تفاهم‌نامه با سپاه استان قم منعقد شده است، افزود: این پروژه قرار است با زیربنای تقریبی ۳۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع در هشت طبقه در بلوار پیامبر اعظم احداث شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد